Hur en typisk dag kan se ut- diet

Morgon: Det kroppen förbränner under morgon och förmiddag är det vi åt igår under eftermiddag och kväll.

Börja alltid med ett stort glas vatten. Helst två. Personligen har jag svårt att få i mig mer än ett glas på tom mage. Jag passar även på att ta mina vitaminer då. Jag äter magnesium och b-vitamin. Extra då jag lider av b12 brist. 
Pw 45-60minuter- sätt igång förbränning och magen. 

7.00 Frukosten: oftast två kokta ägg, havregrynsgröt 1 dl med kanel,blåbär och kaffe. Mini mjölk, ä är att rekommendera. Jag tänker inte ge upp mjölk i kaffet för att nå form toppen. Så mycket är det inte värt det. 
(null)

Herregud. Måste man gå upp klockan 04.30 för att gå på diet kanske några av er tänker. Absolut inte. Har du tiden att skjuta på dagen så kan du gå upp senare. Men ska förbränningen ge extra effekt så bör du promenera innan frukost minst 5 dagar i veckan. Det är upp till dig. Jag ger bara tips på vägen.