Mobil fritt!

Nästan ett dygn utan mobilen?! 
För en normal människa är väl det kanske inget konstigt, men för mig är det som att förlora min högra hand... 
Anledningen till detta var att jag och M åkte ut till Vålön med lite romantik i planeringen. 
Romantik och mobilen är något som inte är uppskattat här hemma, så jag la den ifrån mig... 

Men nu kan jag passa på att uppdatera er lite.
M har tydligen telefontid själv! Han letar land och rike runt efter en bränslepump. Hittar han ingen är tävlingssäsongen över för iår. Snopet lixom, att en bränslepump ska få förstöra allt. 
Roslagsloppet gick ju så där, ena heatet först i mål och i andra kom han några 100 meter innan motorn lät konstigt. 
Ja där av bränslepump letande! 

Jag ska väl inte direkt klaga egentligen, soltid idag äntligen. 



Fasiken vad det är gött här ute.
Tyst, bara vågor som ger i från sig ett sånt där härligt ljud. Fåglar som kvittrar och ett bi som njuter av svärmors fina blommor. 
Och M i telefon då...










Nej jag tror jag lägger ifrån mig mobilen igen...