Ett minne

Jag har varit ganska ledsen och besviken över den natur katastrof som drabbade Kristinehamn. 
Jag var själv en av de drabbade som ni tidigare läst om. 
Bland allt som blev förstört fanns mina rosetter som jag fått genom åren. Vi pratar om ALLA rosetter! Minnen för mig, skräp för dig.
Jag kämpade som åtta åring på en b-ponny som var ridskole ponny vid namn Nalle för att få min första clear round rosett. Så betydelse fullt för mig, minnen... Hur ersätter man det i pris till försäkringsbolagen? Jag kämpade, jag red en vrång jävla b ponny som hellre ville äta mat om jag får utrycka mig så, men jag kämpade mig igenom 40 cm klubb hoppning för att få den där rosetten. 
Jag känner mig så tom!  
Värmlands mästerskapen på Carbix är ett annat minne! 
Alla lag rosetter! 
Första rosetten på stor häst. 
Billy Wilton...



#1 - - Anna:

Men va tråkigt!😢Sådana där saker är ju oersättliga!

Svar: Ja det är en stor sorg för mig 😔
Joztan