Dagens



Jo men det är så här jag ser ut. 
Osminkad och i mys kläder de flesta dagarna om året.
Jag älskart!
Men ibland så gillar jag att fixa till mig lite extra och det är inget jag skäms för.

Jag minns när jag var liten och tittade på fröken Sverige och drömde mig bort till en Miss universum vinst. 
Då tyckte alla att man var gullig för att man berättade om sin drömmar kors och tvärs. Det var bara en dröm då men drömmer det gör jag fortfarande. Idag är drömmarna bara lite mer realistiska. 
Men Är det fel att önske drömma?
Ska man inte sikta mot stjärnorna och gärna lite högre? 
Ibland känns det som att ingen tillåter en att få drömma i vuxen ålder. 
Någon som känner igen sig? 

Har du någon gång haft en dröm som gått i uppfyllelse och kännt det där speciella pirret som sveper sig över din kropp. Der är en häftig känsla. 
Jag kommer aldrig sluta jaga efter mina drömmar trots att jag insett att jag aldrig kommer bli Miss Universum.