Sommar bröllop

Jag gav upp min By Malina klänning. 
Den var alldeles för lång :( 




Mina små korta tax ben är hopplösa när det kommer till alternativet lång klänning. 
Min lilla syster jublade och tog klänningen med glädje. 
Nu står jag här, utan klänning IGEN inför årets sommar bröllop.
Jag har dock klickat hem en marin blå och en mint grön chiffong klänning men de är det tub tops modell på?! Heter det så när de slutar vid bysten? 
Jag är ju ganska väl bystad och vill verkligen inte ha en klänning där dekolletaget framhävs. Jag ska på bröllop lixom.

Jag har googlat runt massor och fastnade för denna klänning. Vilken underbar färg! Jag lixom dör lite när jag tittar på bilderna. Den tjejen får 10+ av 10 möjliga av mig.



Har ni några tips på klänningar? 
Bra sidor m.m.
Jag vill inte ha något tantigt fodral aktigt. 
Blä...


#1 - - Annica:

Hej