Verkligheten...

Jag är tillbaks i mitt kök hemma på Fabriksgatan med kaffe koppen i handen efter första morgon promenaden på 6 veckor.
Kändes helt ärligt för jävligt att stiga upp men mycket bättre efter en stunds tunga stegs promenerade.

Jag har haft en fantastisk sommar. 
Den startade lite trögt med dåligt väder men efter juli månads kanon väder så har man helt enkelt glömt bort att det regnade nästan hela första perioden. 
Min sista vecka har spenderats på sjön. Vi har har tagit vara på de sista soltimnarna och njutit deluxe med allt vad det innebär. Typ jag har moffat kex och ostar hela dagarna för att jag vet att från och med idag är det stopp på det ljuvliga livet...

Idag startar Lydias inskolning på nya dagiset. 
Ebba ska "leka ikapp" sommarens frånvarande från Mathilda och M och jag får ta oss i kragen och fixa vår trädgård igen som förfallit. 
Helvete vad det växer.

Nu kör vi...