Tur man har vänner.

Min dröm.
Jag har alltid så länge jag kan minnas varit häst tokig. 
Häst tjej i grund och botten. 
Hästar är min dröm. 
Jag drömmer om diverse avels anläggningar, tävlingsmeriter och träning och kunskap. Att utvecklas tillsammans med en häst är så mycket mer än vad som går att beskriva med ord. 
Men jag kämpar på trots brist på häst material (äger ingen själv) och tid (barn och jobb får komma före) och pengar. 

Jag har turen att få hjälpa Camilla och Martin med deras häst Dream High. Han  kallas bara Dunder ifall ni undrar.
Det är jag så tacksam över att jag får göra. 
Samtidigt tycker jag att det är så kul att få följa engagerade ryttare i sin resa mot sina mål och dess utveckling. 
Jag gläjer mig verkligen i andras lycka. 

Idag hade jag ett bra kort pass! 
Och snälla Linda gjorde det möjligt för mig att ens kunna rida. Det var hennes tur att agera 2 barns mamma från läktaren. 
Gjorde du bra :)