Hästviken.

Jag och Lydia åkte vägen förbi Sunnäs och plockade med oss Fia och Malte och styrde bilen mot Hammarö och Equalityline tävlingarna under förmiddagen.
Vi fick en spännande resa dit med två barn som skrek ikapp, Lydia skrämde skiten ur Malte. Och när Malte skrek, skrek Lydia än högre.
Phu vilken pärs. 
Väl framme var solen stekande varm och barnen knappt intresserade av att se några hästar hoppa. 
Vi kämpade på iaf i cirka 2 timmar innan vi gav upp och for hem igen. 
Fia dock med ett par nya stigläder rikare och jag kammade hem nada! 
Jag tittade nämligen inte ens in i shoppen? Nope, inte ens ett tjuvkik. Jag har nämligen spenderat klart för den här månaden om jag ska ha "råd" med allt annat.


Känner ni igen röven på karln i vit keps? 
Självaste Royne ;) 
Kändis check! 

Väl hemma agera jag taxi åt lillasyster som skulle på kräftskiva med släkten. 
Barnfri sådan.
Men jag hann få i mig lite snittar innan jag for in till stan igen och började förbereda kvällens mat, kycklings pasta med vitvinssås. 👌 
Välkomnade hem Linda och Elsa. 
Kvällen blev lång och det var länge sen jag skratta så "riktigt" med någon som jag gör ihop med denna människa ❤️
Inget ni ändå inte förstår så sluta upp med att ens fundera...

Vilken toppen helg jag har haft som avslut på semestern trots att M är borta på grabbhelg. 
Jag har umgåtts med min närmsta krets och bara mått bra. 
Tack för att ni finns.