Äntligen lite ledigt.

Slut spurt på julstressen.
Vi har firat vår mini prinsessa i dagarna tre.
Lydias presenter har varit många och stora.
I hennes rum finns nu både bord och stolar,brios köks inredning (svart) som spis,disho.
Ännu mer Tillbehör till hennes mini hem.
Kläder...
Och flera ljud leksaker.
Lydia hälsar och tackar för presenterna ,jätte fint 🎁

I torsdags kväll var jag iväg till Linnea i rudskoga på "halv åtta hos mig".
Fantastisk god mat.
Och husmor nr 1 hade det verkligen super mysigt i sitt hem.
Inte nog med att vi får tre rätters middagar en gång i månaden så får vi även en hel del inspiration från allas hem.
Det snackas en hel del heminredning vill jag lova.
Själv lyfte jag frågan om vitt golv, mörkt golv eller val av klinkers till vår entré hall. 
Ja jag kämpar på med den där jäkla hallen fortfarande.
Men har nu äntligen bestämt "känsla" à amerikanskt.


(Bild lånad från bloggen tomineshjelm.blogspot.se)

Ni vet de där stora borden i hallar med en gigantisk blom bukett.
M var lite obekväm med tanken men det  löser sig, jag brukar få som jag vill :) 

På lördags kvällen var det dax att fira vår giiirls medlem Kristin som även hon fyller år den 18e.
Hon och sååå många fler  (min pappa,Nisse,Filippa,Dollar)
Kristin fyllde 25 år och bjöd hem hela ligan på tre rätters och en väldig skrattfest.
Jag kom hem vid 03 tiden och det händer sällan. Så verkligen en toppen kväll på alla sätt.

Vår mode prinsessa Linda hade kvällen till ära valt att bära en jumpsuit som verkligen var så snygg.

Den måste få flytta hem till mig med. 
Passande till det mesta.

Idag är det äntligen måndag,dagen före julafton och jag är nästan färdig med allt  till den dagen. Julklappar,mat.
Men Dagen är proppfull ändå med andra aktiviteter. 

Til er alla underbara läsare vill jag önska en riktig GOD JUL.
Ni är toppen. Jag är så tacksam över att ni kikar in här och vill läsa om mitt liv. Älskar era kommentarer!

Sköt om er 
Kramar Josefin

#1 - - Mange:

Jag har bott på länge i USA och förstår precis vad du menar med hallen. Man saknar det i svenska hus. Verkligen.

#2 - - Jenny P:

God Jul på er ifrån Petterssons, ses nyår. Kramar