För vind och våg...

Efter jag sluta igår kväll på jobbet så var tanken att Magnus och jag skulle dra ut till de andra på alvön och sova där en natt. Men vi ändrade om lite så Magnus åkte ut direkt när jag börja på em 15-20.30 och jag fick äran att åka ut med söta Vilma på vattenskotern. Det var blanken och en kanon kväll med en otrolig värme. Tack snälla Vilma för att du ställde upp dom skjuts åt mig och Patrik.... I morse när vi vaknade hade "stormen" dragit in och vi beslöt ganska snabbt att bege oss hemåt. Men först varsin räksmörgås som var med köpt från maxi. Väl ute på värmen hade de tagit stor och åsk varning med minst 10 sek/meter! Bull shit, blåste knappt nåt och vi fick ingen flyg resa denna gång heller. Vi drog över till Karlstad väl i hamn. Snabba puckar där, hem och nu på jobbet för stängning. Ha det gott alla, kram Josefin