En prinsessa är hemma. Helt underbart att ...

img_9859 (MMS)

En prinsessa är hemma. Helt underbart att ha henne här. Dagen startade med öppning av maxi, jobbade fram till kl 12. Åkte hem bytte om, hämta Emma  för att senare åka och hämta upp min prinsessa Ebba Josefina. Blev ett stats besök för att kolla om vi hitta mer inrednings saker till ebbas rum. Inhandlat blev dom söta små rosa kuddarna (4st) till hennes säng. Passa kanon till hennes rosa Gant filt som numera har blivit ett överkast. Något jag behöver hjälp med är att hitta en perfekt lampa till hennes rum. Vart finner jag den? Tips och idéer mottages gärna. Har precis smygit mig ner till källaren efter att ha lagt Ebba som somnade på 5 min så hon kände sej nog trygg ändå i allt nytt. Så nu blir det mys med favoriten MAGNUSis med chips, dip och film...  Sov gott vänner.

#1 - - Jenny P:

Härligt med rosa :) Jättefint! Roligt att kunna läsa din blogg igen :)

#2 - - Linda Jansson:

Haha.. Magnusis ;)

#3 - - pammis:

Jag har hittat rosa vimplar!

#4 - - Josse:

Jenny P- roligt att du följer den. Linda J- ja jag tyckte ditt sms var så gulligt att jag kopiera dej ;) Pammis- vart hitta du dom? Kram på er / joztan