Fredag!

Jäkligt skönt att få komma utanför dörrarna hemma och köra ett pass då jag varit hemma med Lydia idag i VAB. 




Fredags fys blir fredags mys om man gjort bra ifrån sig. 
Jag hade ett bra pass igår. 
Banan hade god variation så jag hann aldrig bli riktigt slut i någon muskel grupp. 
Morgan hade visst glömt bort att han lovat tre stationer på rad med stjärnhopp. 
Vilken tur måste jag säga! 




Jag är imponerad över mig själv som kämpar och sliter, men jag är ännu mer imponerad över alla andra krigare. 
Man träffar så många olika slags människor, alla med olika fördelar. 
Men alla med samma mål. Komma i form och ha roligt. 
Alltså dom är grymmast! 

Nu är lördagen äntligen här, familjemys....
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Härligt! Låter som ett grymt bra pass.

Svar: Det var toppen. :)
Joztan