Torsdag!

Vart tog tiden vägen? 
Klassiskt att säga just så men det är så jag känner. 
Tiden rusar medans jag står still. 

I måndags började Ebba tredje klass och mini fick snällt börja på förskolan igen. 



Det är Två stora tjejer nu, vart tog mina små bebisar vägen? 
Ebba har för övrigt blivit stora syster igen till en liten prinsessa. 
Pappa Josef och Sara har fått en liten tös.... Stort grattis.

Hur går det med träningen då? 
Jo så där, lite för många tankar som kretsar runt runt. 
Jag tog en lång promenad med Linda i måndags kväll. 
Tisdag spendera jag i svampskogen vilket gav ett extra resultat på 5 km. 
Onsdags pass körde jag med Mariebergs gänget. 
Robin hade gjort en bana på 16 stationer som var riktigt bra. 
Ikväll har jag sprungit med Linda. 
Sprungit+ intervaller i backe! Fy fan säger jag bara.
Jag är verkligen ingen löperska. Super stönig! 
Jaja bara att kämpa på. De säger att det släpper förr eller senare?! 


I morgon blir det till att öppna och efter det drar jag och lilla familjen på sjön, en natt i vikingen lockar oss. 
Äntligen lite värme. 


#1 - - Carpefuckingdiem :

Kanske ska strunta i löpningen å träna nått annat? Tror om du hittar rätt grej för dig så ger du gärnet o fixar det galant.
Må bäst!

Svar: Nej jag ger inte upp 🙈 jag ska allt bli bra på detta oxå 😂👍
Joztan