Fredags mys

Fredagar är väl ändå veckans bästa dag? 


Då får man äta godis och vara precis hur skitiga som helst. 
Elsa var i stallet samtidigt som jag var där ute idag.
Hon passade på att hjälpa mig och mocka och det verkade hon gilla ;) 

Jag har inte direkt gjort något under dagen som kommer få er att hoppa högt lixom. 
Ganska mycket vardag om ni frågar mig. 
Jag var och hälsa på mamma på förmiddagen med tjejerna. Mormor var precis hemkommen från Mallis, där de verkade haft toppen med mycket sol. De var jätte bruna. 
Tjejerna fick varsina "Mallis tofflor" och båda blev jätte glada.
Lydia har sina brevid sängen nu ikväll,men ville helst sova i dom. 

Bästa svärmor och svärfar hjälpte mig med Lydia ett par timmar på eftermiddagen så jag kunde i lugn och ro ta stallet och jag passa även på att träna ett fight fit pass. 
Det var tungt idag! Men som alltid skönt efteråt. 



Kort tagna av: Morgan Andersson/Fight Fit