Sista kvällen.

På förmiddagen åkte jag och Magnus över till Karlstad för att bestämma oss för vilken tapet vi ska ha till lekrummet.
Vi hitta en väldigt snabbt måste jag säga och billig var den. Vad hände? Vi brukar behöva timmar på oss.
Vi vart både så chockade över att vi klara detta på två minuter så det sluta med att vi börja titta på annat istället. 



Hallen nere i källaren är Magnus högsta önskan att få ordning på och ja, vi har mätt och fixat ett hundratals gånger på den men kommer tyvärr bara dit. Men nu är vi överens om hur den ska se ut iaf. Frågetecknen är bara om en vägg som ska flyttas och vad vi ska ha för inner dörrar.



Vi är överens om ena mönstret till golvet.
Vilket tycker ni är snyggast? 1,2,3,4 (från vänster till höger)
Skönt att få bryta av lite. Allt annat är annars så vitt överallt.

Dagens selfie bilder: 
I min favvo poncho, köpt på Lindex för 3 år sedan.  Den passar så bra till det mesta.


Jag kom hem lagomt till att jag började jobba. 
Bytte om och gjorde min sista stängning  för denna helg. Jag har bara stängt fredag,lördag och söndag.
Kvällen gick fort men jag vart så jäkla hungrig efter passet så jag köpte med färdig rätter av Maxis egna. 
Inte så värst smart att äta vid den tiden men jag var tvungen. 

Nu är det måndag och en ny vecka väntar. 
Ni får ha en bra fortsatt dag. 
Kram på er

Just ja, jag funderar på att förändra mig lite nu till hösten/vintern. 
Inte nog med att hon bar min dröm klänning vid sitt bröllop utan hennes hårfärg är så snygg. 


#1 - - Sussie:

Jag röstar på golv nr 1. Underbar klänning!!