Fredag

Ni vet den där underbara känslan när man kryper ner i ny bäddat. Den upplever jag nu.
Vi har även plockat fram dubbel täcket med extra fluff så mysigare än så blir det inte.
Underbart.

Jag har jobbat kväll. I kassan, vilket var riktigt roligt måste jag erkänna. Jag har sån ångest inför "kassa passen" så ni förstår inte. Jag känner mig lixom trängd och fast när jag sitter där och det är inget som passar mig. Jag behöver "frihet" i allt jag gör typ, sväng rum. 
Men ikväll var det riktigt roligt som sagt. Måste ha berott på alla trevliga kunder som var inne. 

Annars på dagen har det inte hänt värst mycket. Barnen har varit hemma, Ebba i VAB och Ludde har stöttat syrran.
Ebba kräktes 3 gånger igår men mår idag toppen igen.,Men självklart fick hon inte gå till skolan för det, 48 timmar gäller vid magsjukan! Tänk på det. 
Vi passade på att njuta lite av det fina höst vädret istället. 














 












Kram Josefin 
#1 - - Amanda Niclasson:

Så härliga bilder! :)

#2 - - Em:

Vilka fina bilder!

#3 - - Sara:

Vilka härliga bilder :)