Tisdag.

Idag har jag tragglat VAB och häst.
Lydia är förkyld och kraxar värre än en kråka, Hostar med rejält rossel?! Stavas? 
Men det blir bra med kärlek och glass sa sjuksköterskan som ringde. 
Vi slog till på stort och det fick bli en Dumle strut till fröken. 






Vet inte om det hjälpte så värst men hon var glad och nöjd för stunden.

Ebba är äntligen hemma från Turkiet. 
Hon har berätta om sitt äventyr här vid kvällsmaten vid 22.00 tiden, oups!!! 
Jag har suttit på häst ryggen under kvällen och det blev visst så att klockan rann iväg. 
Barnen hade ätit kvälls mat långt före (den lilla sov sött) men Ebba ville stanna uppe och se tv tills dess att jag kom hem och det fick hon. 
Får finnas måtta på strider. Hon vet själv när hon blir och känner sig trött.

Fina Dunder nu då, jo men han skötte sig idag. Lite stelare i vänster sidan men efter 100 volter kändes det bättre.
Jag får bara bestämma mig över hur  jag vill rida honom.
Jag har nog tappat det mesta gällande sits, jag som är ganska prydlig av mig förr, men känslan är kvar så det blir bara till att fortsätta kämpa oss igenom "vardags problemen" båda två. 

Sov gott kära läsare.
Kram Josefin