Onsdag kväll.

Aj aj onda kropp...

Använde min förmiddag till att "fin lira" lite på Dunder. Jag var rädd över att gårdagens pass skulle ge honom lite träningsvärk och det ville jag inte att Camilla skulle behöva få lida för. 
Han behövde bara som sagt få mjukas upp lite. 
Hoppas han har känts fin nu på kvällen.

Min kropp är det lite värre med. Innersidan vänster lår har rejält ont. 
Men det är det värt. Han är så värd att få äran att rida. Vilken kille! 
Medans jag red fick Ludde vara med inne i ridhuset. Vi anlitade kusin Carro som barnflicka och det gick kanon. Ludde var nöjd,mamman ännu mer nöjd och jag tror minsann att det passade även Carro.
Vilket team jobb! 
Hon små kikade under ritten och jag fick godkänt hoppas jag ;) 

Snor Lisa (Ludde) fick testa mini Ture när jag var klar med Dunder. 

Det blir nog en ponny tjej av henne.
Eller vad tror ni? 

Beställde ett nytt skärp (det ljusa) igår som jag ska använda både i ridningen och privat.
Skitsnyggt om ni frågar mig :)
Tur var väl det för Animo ridbyxorna håller på att trilla av rumpan numera...