Söndag igen

Dax igen...
Dagarna går så otroligt snabbt och helt plötsligt är vi framme vid Söndag och Roslunds brygga. 
Jag får snabb spola tillbaks och hasta ner vad gjort de sista dagarna.

Efter laxhall blev det en snabbvisit på Lambar och där snackar vi snabbvisit.
Hela stället var fyllt med fläckflugor så vi stod ut ca 3 timmar innan vi gav upp och begav oss hem mot Kristinehamn igen. 
Resan från Mariestad gick smärtfri utan minsta tendens till vågor! Suck... 
Mini gillar verkligen farten.

Väl hemma hade jag hästtjänst och jag fick sällskap av bästa Linda



Vi drog iväg på sjön igen strax innan lunch på fredagen. 
Mot Jäverön för att vara exakt. 
Kvällen var fin och vi avnjöt solnedgången med grillat och vin.








Lördags fm åkte vi vidare in mot Karlstads hamn.
Där vi blev kvar en natt. 
Vi gick till Barbros brygga och åt lunch (äntligen fick jag räkor) och kvällsmaten serverads på bryggan. 









I Karlstad lyser alltid sola och det stämmer! Hej och välkomna sol exemen  på ögonlocken igen.
Fy fan jag blir galen.
Inte en sekund kan jag vara utan solglasögon utan att drabbas. 
Så nu om jag konstant går runt i solglasögon så handlar det inte om vanlig dryghet utan att jag måste ha dom. 
Svullen i ansiktet ;) 




Nu är vi iaf inkvarterade på brygga solsidan och här blir vi bortskämda med det mesta.



Kvällen blev lång men så trevlig.
 Tack och hej. 

Mvh Josefin