Varning!

Det har varit lite stalker varning på mig i helgen. Jag blev lite till mig när jag upptäckte att #ahlbomwedding gick att följa via hashtag på instagram. 
I dagarna två har bröllop med Kristoffer Ahlbom och Sofia Rahm med gäster firats, Kändis Sverige helt enkelt.
Det var så kul att nyfiket se på via instagram.
Vilka klänningar, vilket party,galet, brudklänningen, tårtan, festen...
Två dagars bröllop är aldrig fel. 
Tänk om man fick ha ett sånt galej? Drömma går ju, får nog "bara" byta man och konto då.
Jag är ju bara en vanlig "Svensson" som aldrig kommer få tillgång till sånt här, så för mig var det extra kul att de lät sina vänner få hiva ut dom i de sociala medierna. 
Och de hiva och klickade bilder till höger och till vänster.
Väldigt roligt tyckte jag iaf! 

Annars händer inte så värst mycket. 
Jag har bestämt mig för en grå Borås tapet från kollektionen pigment nr 7910 för att vara exakt till det nuvarande hiskliga matrummet. 
Blir ett lyft för sofforna som idag står där och sörjer. De känner sig bort glömda. 

Dax att jobba igen! 
Hörs sen.