Tisdagar

Tisdagar är lite min favvo dag. 
Jag öppnar jobbet, och tisdagar är möjligheternas dag. 
Tisdagar är dagen då jag får komma på många kreativa lösningar kan man säga.
Många kanske tror att vi bara "står" där men bakom kulisserna gör vi massor.
Jag älskar mitt jobb för det, ingen dag är den andre lik. 
Att jobba i en Ica butik är ingen dans på rosor! 
Jag slutade vid lunch och passade på att städa hela eftermiddagen. 
Har precis förstått att håller man efter lite varje dag så hinner det inte bli katastrof.

Väl på kvällen hade jag egentid med Dunder. 
Jag fick sällskap av Linda som fick låna ridskolans lilla Wendela.
Viktigt för mig är att vara snygg även när jag hobby rider. 
Gårdagens val var Fior da Liso tröjan, John Whitaker ridbyxor och hjälm.
Hästen givetvis i schockemöhle 👌



Haha, ja jag fattar att man rider lika bra i andra kläder oxå men ibland är det kul att retas.
Har hört på flera håll nu igen att ni stör er på mina bilder. 
Men hallå, det är du som är så nyfiken att du går in här varje dag och läser MIN blogg och förmodligen snokar runt på mitt instagram konto utan att våga lägg till mig som "följer". 
Jag vet inte vem av oss som är patetisk då men jag tänker då inte sluta med att vara som jag är,se ut som jag gör för att behaga dig. 
Kan man lukta en os av avundsjuka här? 
Den frågan får jag lämna till dig, inget jag spekulerar vidare på men valet är ditt.

Tjao på er ✌️


#1 - - Charlotte:

Skit i vad andra tycker, tror också de bara är avundsjuka. Varför ska man skämmas över att man gillar snygga kläder och trivs med sig själv! Fortsätt i samma anda👍

Svar: Tack 😃 Jag lovar att jag ska!
Joztan

#2 - - Anonym:

Skit i vad andra tycker, tror också de bara är avundsjuka. Varför ska man skämmas över att man gillar snygga kläder och trivs med sig själv! Fortsätt i samma anda👍

#3 - - Madde:

Fortsätt att lägga ut dina bilder! De är snygga och passar din blogg perfekt!! Blir så trött på folk som snackar skit! Var stolt över dig och det du gör!! Kram

Svar: Lovar att jag ska 😘
Joztan

#4 - - Carpefuckingdiem :

Alltså, jag tror inte att nån säger till dig att de stör sig på dig/ dina bilder eller?
Då borde det va nån av dina vänner som "råkat" höra nått som de sen säger till dig. Det tycker jag är patetiskt och ynkligt.
Vad har du för nytta av den informationen...

#5 - - Carpefuckingdiem :

Alltså, jag tror inte att nån säger till dig att de stör sig på dig/ dina bilder eller?
Då borde det va nån av dina vänner som "råkat" höra nått som de sen säger till dig. Det tycker jag är patetiskt och ynkligt.
Vad har du för nytta av den informationen...

Svar: Jo det har hänt. Men till dom får man iaf säga bra, de är ärlig :) men de andra är ren info. Nytta och nytta? Inte så värst. Tycker fortfarande att de bara kan välja att sluta följa mig lixom. 😖
Joztan