På riktigt...

Idag (igår) var den här, dagen med stort D. Dagen då jag skulle hoppa i arbets outfiten igen och börja jobba. 
10 veckor har gått otroligt fort och mamma ledigheten ska vi inte ens tala om. Poff! Lydia är snart 2 år.
Det känns lite konstigt faktiskt... 
Jag har än en hel drös med mamma dagar kvar vilket känns skönt som jag kommer kunna plocka ut i framtiden. Men det närmsta året ska jag försöka jobba fulltid. 
Liten kontrast från min annars softa glidar vardag.
Och samtidigt nyttigt och spännande! Att jobba för mig är viktigt i vardagen. 

Det kändes inte fullt lika tungt under förmiddagen iaf. 
Regnet öste ner och det var  grått och kallt,
Framåt lunch sprack det upp. 




Vi passade på att städa altanen och poolen när det ändå blev lite fint. 
Jag fixade geting fällor för nu har jag tröttnat dessa små ohyror! 






Kvällen iaf spenderades på Maxi. 
Maxi dräkt på och ja... 
Ni förstår väl känslan kanske efter 10 veckors ledigt. 
Det blir bättre det fattar jag med :) 

Kram på er