Nu är det höst.

Igår kväll var första kvällen jag red i dunväst hela passet. 
Kylan tränger sig på och jag är oerhört rädd om mina ryggmuskler. Kyla och värme är verkligen inget som passar mig så då är det bra att jag har västen som stöd och värme. Det är så många gånger jag stått med ryggont och spänningar på diskarna, hugger i hela ryggen när jag lägger mig ner för att jag glömt att hålla ryggen varm. 
Man lär sig av sina misstag! 
 Igår var Dunder riktigt fin i munnen, måste berott på sitt nya fina träns från Dyon med remontgrimma. 
Om man kan bli kär i ett träns så har jag precis blivit det. Vilket läder! 
Jag är en "sucker" för remont grimmor överlag men det här var i särklass det snyggaste jag sett på länge. 
Det är alltid kul med nytt men extra kul är när det klär hästen och det blir lite nytta med nöje känsla över det. Bra investerat  måste jag säga.

Vad händer annars då? 
Vardagen är fullt igång och jag njuter av det. 
Jag var lite väl trött på att leva i två boenden trots att jag lovat både muntligt och här att aldrig gnälla på båten. 
Men det är inte "bara" att packa väskor fram och tillbaks hela tiden. En sak vore om det bara var till mig men nu är vi fyra och när Manni är ute och reser så tar han på sin höjd en Ica påse under armen fylld med tandborste, två par kalsonger, en t-shirt typ. Han har till och med blivit stoppad i tullen för att dom ansåg att han hade för lite packning?! Det säger väl allt? 
Han packar INTE när vi ska åka hela familjen. 
Jag packar dock alltid för mycket saker men hellre det! 

Ebba går numera i tvåan och Lydia stormtrivs på dagis. 





Jag är så lyckligt lottad som har dom där två tjejerna i mitt liv ❤️

Jag har kommit in i arbetssituationen och Magnus jobb har dragit igång helt, lite undantag för två tävlings helger kvar med v-24an men annars så är det höst på riktigt.

Hoppas att allt är lika bra med er som det är hemma hos oss? 
Kram på er
#1 - - Mallamousan:

Tycker vi setts lite lite faktiskt. Vin, ost och kex nån kväll!? 😊

Svar: Åhhhh JAAAAA!!! När? Jag har onsdags kvällar ledigt??? ❤️
Joztan

#2 - - Mallamousan:

Jag kan nästan vilken kväll som helst!! 👍😃

Svar: Perfa ❤️
Joztan