En ny kärlek...






Skjortorna från Fior da Liso är som en dröm. 
Jag tipsar vilken tjej som helst att köpa dessa. 
De kostar en krona eller två men snygghet får gå före prislapp här, helt klart.

Idag har min dag gått i ett. 
Inskolning av Lydia på "nya" dagiset går jätte bra än så länge. 
Hon verkar trivas vilket är viktigast.
Ebba har tillbringat dagen med moster Erika. 
M är igång och små jobbar. 
Eftermiddagen tillbringades med egen tid och Dunder ❤️
Han är så fin.


Att jag ser ut som en köttbulle är tyvärr inget jag ändrar på?!  Liten satt,kompakt sak...

Dagens höjd punkt blev iaf en present från Camilla och Martin som tack för hjälpen med deras hästar (Dunder och Luxor) 
En Fior da Liso tröja... Eller vad säger man? Sweetshirt? 
Helt hysteriskt nöjd då jag suktat efter denna sedan första gång jag såg den. 
Stort tack igen! 


Det bästa med dessa plagg är att jag inte bara är läktar snygg utan jag kan även använda dom i privat bruk lika väl  som när jag sitter på häst ryggen.

Kram på er

#1 - - Carpefuckingdiem :

Väldigt snygga kläder:)
Vart finner man dom?

Svar: De finns i många hästbutiker och på många nätsidor 👍
Joztan