En fråga till er...

Jag ska ju som ni vet på bröllop, Ett kostym bröllop. 
kostym: Damerna bär elegantare kort klänning eller ibland långklänning (vid eftermiddagsbröllop).

Jag undrar om man får ha svarta skor med öppen tå?


Eller är det strikt förbud. 
Vett och etikett boken känns som den behöver uppdateras så därför frågar jag er istället. 

Får man eller inte? 
#1 - - Jenny:

Man får! Snyggt och elegant!
Väldigt snart ses vi...
Kram

Svar: Tack ❤️
Joztan

#2 - - Ida:

Man FÅR Josse :) Jag har haft det på två bröllop och blev inte utkastad :)

Svar: Tur för mig! Jag kör på det 👍
Joztan

#3 - - Carpefuckingdiem :

Ja kör på svarta skor:)
Om du ska ha den klänningen jag skymtar så blir det för intetsägande med ljusa skor.
Ser jättefint ut:)

Svar: Jag kommer bära de svarta skorna 👍 bliiiir skit snyggt.,
Joztan