Bröllopet

Det är faktiskt så här det ligger till, bruden och brudgummen vill inte synas via sociala medier. 
Så det blir lite svårt att visa er bilder från bröllopet. 
Men jag säger så här. Det var fantastiskt fint och utan tvekan kan jag säga att jag hade rätt, Jenny fullkomligt strålade.
Kontrasten från att ha sett henne dagen innan med rödsprängda ögon både av lycka och stress från att se henne glida in igenom altargången, magiskt! 
I den perfektaste klänningen som gjord för henne i spets med bar rygg och ett litet släp. 
Rena drömmen om ni frågar mig. Jag gillar enkelt, klassiskt och inte några gräddbakelser. Men det är jag och tydligen min syster, smaken är delad och tur är väl det. 
Men spets!! Det är såååå fint. 
Elegantare blir det inte. 

Några bilder är dock redan läckta så jag tänkte att ni kan få ta del av dom. 
Dom hade en sådan härlig fotograf med sig genom vigseln och festen. Hon gav verkligen allt och lite till för att fånga de rätta ögonblicken och känslorna via linsen...




Men jag då? Hann jag bli iordning gjord  innan kyrkklockorna ringde.
Jo då, jag hann. Trots att jag även sminka och locka håret på lillasyster.
Och som ni ser så valde jag mina svarta skor till med öppen tå. 




Klänningarna är från Frock and Frill (min) och By Malina (Erikas/min) 
Och är det någon som ska på bröllop i framtiden med rosa som ett måste så hänger det ett gäng här i olika storlekar och modeller. Glöm inte det ;) 

Tack kära syster än en gång för att jag fick vara med och dela din /eran dag. 
"Ett minne för livet"...💕

#1 - - Carpefuckingdiem :

Supersnygga gäster!:))

Svar: Javisst var vi 😃
Joztan

#2 - - Carpefuckingdiem :

Supersnygga gäster!:))