2 män och en bäbis...

Dagarna rullar på och snart är min semester över för denna gång.  Jag har lite mer än 2 veckor kvar men jag börjar få lite smått ångest.
Jag får helt enkelt se till att göra de här sista veckorna till de bästa så jag kan minnas tillbaks i november mörkret den här kanon sommaren som det faktiskt har varit.
Juli månad går väl till historien med sitt toppen väder? 

Vi spenderar iaf våran tid på sjöa.
Ingen ide att ens tro att vi kan vara i huset i denna värme. Vi skulle döööö av värmeslag. Trots försök med AC så står luften still där inne. Nej tack, sjölivet är bra mycket bättre trots liten yta.

Här ute i Kristinehamns vackra skärgård trivs vi av sol,bad,god mat och gott sällskap. Mer behövs inte...

Lite kort från de senaste dagarna.



























Lydia håller oss väl sysselsatta hela dagarna.


#1 - - Charlotte:

Åh vad härligt med sjöliv. Hoppas det fina vädret håller i sig.

Svar: Ja ett par dagar/veckor till behöver vi allt med sol 😎☀️
Joztan