Sommar känsla.

Visst är det härligt att kunna få längta efter något?!
Man längtar och längtar.
Idag vart det slut på lite längtan när familjen Lundgren gjorde oss sällskap till kvällsmaten. 
Under sommaren umgås vi så intensivt i flera veckor att man nästan räknas som en och samma familj. Sedan kommer hösten och var och en av oss går i ide hemma i sina egna grottor. 
Första veckorna är det skönt men sedan kommer längtan. Jag längtar ihjäl mig efter deras härliga skratt och allt bus vi hittar på. 
Ikväll har jag fått lite "fanilje mys" så jag ska stå ut till nästa sommar. 
I morgon tar vi barna och åker till gustavsviks badhus.
Galet och roligt i samma mening då vi förmodligen inte kommer att vara själva där!



Idag har jag för övrigt hunnit med jobb,shopping av smått och gott till barnen. Ebba vägrar ha tajta jeans. Dom  är hemska att leka i och sitter äckligt säger hon?! Jag orkar faktiskt inte ta den fajten med henne eftersom jag till viss del kan förstå henne. Så till henne vart det tights. Svarta med skinn detaljer och ett par zebra mönstrade. Japp tufft ska det vara!
Till Lydia köpte jag en bedårande puder rosa klänning med tyll kjol. Mamma hjärtat skrek såååå fin var den. Strumpor,strumpbyxor och tights även till henne. Jag själv investerade i ett nytt schampo till håret. Schampo och inpackning à ca 700:- som hittat!!!
Nu ska mitt barr få må bra behöver bara investera i en ny hårborste så borde jag gjort allt för det kan man tycka.

Kram på er