Såååå trött! (Gårdagens)

Jag var ute i morse vid kl 06.00 på promenad/löpning.
Jag är sjukt morgon pigg och det känns bättre att göra av med lite energi på så vis än att ligga kvar i sängen och inte göra nått (läs pilla på mobilen),
Vid 09.00 drog vi mot gustavsviks badhus och slog död på några timmar.
Efter det blev det Mariebergs köpcentrum iklädd tränings tröja och jeans. Jag trodde jag skulle hålla till vid ett badhus inte bland 1000 andra folk på ett köpcentrum! 
Jaja...
Med köpt blev en enkel marin blå tröja med öppen rygg. Sexigt och bekvämt i ett, bra kombo. 
Prislappen likaså, 249:-

Min stora tös sitter i denna stund och googlar på möss. Hon vill ha en mus här hemma. Gaah! En mus?
Nja... Tror inte hon kommer att få någon.  Tror i så fall att den ska få heta Sören,
Musen Sören :)
Nej jag är ganska säker, det blir ingen mus. Inga djur alls om jag ska vara ärlig. 
Jag och M har gemensamt fattat beslutet om att vi har djurförbud här hemma. Både för oss och gäster.
Låter nog hårt i mångas öron men det är något som vi känner att vi vill att det respekteras.
Anledningar är många och mer behöver jag inte förklara.

Kram på er
#1 - - Carpefuckingdiem:

Finns alltid de som har åsikter... De starkaste är de som lyssnar in andra men har tillräckligt med koll på sin mun för att inte svara tillbaks på samma sätt;)