Hej alla läsare.

Mitt beslut att lägga ner joztan.blogg.se står fast.
 
Om jag saknar att blogga under namnet joztan? varje dag...
Första veckan var ett rent h...vete!
 
Men att lägga min tid och fokus på mig själv och barnen är absolut det viktigaste och bästa jag gjort.
Vad gör jag nu förtiden då?
Jag försöker komma i form igen så därför väljer jag att lägga ut blogg adressen Barnvagnenochjag.blogg.se där kommer jag ibland vara en av dom tjejerna som skriver och ger tips på vår träning.
 
Följ oss med spänning och är du sugen så häng självklart på oss.
 
Stora varma KRAMAR
#1 - - Jenny:

Vad synd att du kommer sluta blogga här Josefin.
Jag har följt dig och dina funderingar, tagit del av det som inspirerar dig, sett bilder på dina fina barn och andra nära/kära och på så sätt tagit del av din tillvaro trots att vi inte ses så ofta "live". Jag kommer absolut hänga med till "barnvagnenochjag" och vem vet, kanske kan jag bli inspirerad att ta mig upp ur soffan även jag ;) Stor kram till dig och familjen!
/Jenny