Det börjar ta form!

Jag är tacksam över att jag startade redan i går med förberedelserna till Ebbas kalas.
Hade jag gjort allt på samma dag, hade jag förmodligen gått åt...
Shit vilket projekt!

Idag fick vi äntligen skeppet färdigt.
Vimplar och hälften av ballongerna är på sin plats.
Ebbas hand krok och lapp för ögat är färdig gjorda.
Seglet är oxå färdigt!

Kvarstår är massor.
Stora kartan, skattkistan, plankan, små skatterna=godis påsar.

Tur jag har två dagar till godo...
Nu blir det mys här hemma med mina små pirater.

Kram på er ❤

#1 - - Charlotte:

Oj,oj vilket jobb...kan tänka mig att Ebba ser fram emot kalaset:)

#2 - - Pamira:

Vi har två "lapp för ögat" om ni vill låna?! Samt bra tyg att göra sjörövarnössor av.

#3 - - Pamira:

Vi har två "lapp för ögat" om ni vill låna?! Samt bra tyg att göra sjörövarnössor av.