Då var julen över

Julen är fin på många sätt men det är skönt när den är över.
Jag har redan plockat bort lite pynt när jag ändå dammsög samtiga våningar och det Kändes genast fräschare.
 Jag hann även med en liten ommöblering till entré hallen i väntan på att jag finner ett stort runt bord dit. 
Det Får duga så länge!

Julafton var hur lyckad som helst. Tjejerna var överösta med paKet och likaså vi vuxna.

Ebba har sin nya pyjamas på bilden och Lydias stolar och bord syns i bakgrunden. Ni observerar även tjejernas rosetter i håret va?

Det blev inga plast blommor till oss men mycket annat som var så välkommet hem.
Svärmor och svärfar gav oss nya lexington påslakan i ett av paketen och de toppar listan som var lång. 

Jag är jätte nöjd och tacksam över allt vi fått men just detta kändes extra kul att få. För det var Verkligen något jag vill ha. 
Min mamma blir nästan tokig när jag nämner ordet lexington. 
-jag vill bara ha lexington! 
Men snäll som hon är hade hon ändå köpt in lite handdukar. 

En liten uppdatering från mig till er...
Kram


#1 - - Mange:

God fortsättning! Gud vad skönt med nya lakan! Har spenderat halva dagen fantiserande om mina nya. Nästan det bästa jag vet.
M

Svar: Ja laKan är fantastiskt! Absolut inget överskattat. Det ska vara snyggt och skönt. God fortsättning på dig med. Kram Josefin
Joztan