Solen steker

Ja då är midsommar över för denna gång. Vi firade ute på Alvön tillsammans med minst 20 andra båtar. Lång bord på bryggan och midsommar stången rest. Barnen som är minst 20 st dansade små grodorna för fullt och vi hade tips promenenad för båda stora och små. Det är så synd att jag inte har en dator tillgänglig så jag kunde dela med mig av alla bilder. Igår åts det mat kan jag lova, mat fanns även kvar i mängder så idag var det rester till lunch. Att ha långbord med gasol kök på ena kortändan med kocken Grund vid stekpannan för hemma gjord pyttipanna det var en syn likt Per Morberg i "vad blir det för mat"... Det smakade ljuvligt och aldrig för har pytt smakat så gott med silltårta och västerbottenost paj! Jag har även hunnit med årets första dopp. Det blir det inget mer med förrens i slutet av juli kan jag lova. Brrr vad kallt. Nu blir det solning igen. Kram på er!
#1 - - jessica:

Härligt!