Jag gjorde det!

För exakt 1 år sedan skrev jag följande :
Jag ska byta liv! Det handlar inte om ett tillfälligt semesterskifte av bostad, eller ett exchangeår på annan ort, eller ett karriärskifte. Nej, efter att ha befunnit mig i konstant dimma, efter ett drygt år som grav bitter-knarkare har jag nu lämnat det livet. Jag ska leva "livet på landet"... När verkligheten kom ikapp mig fick jag verkligen en hallelulja moment! Jag har egentligen ingen som helst aning vad jag ger mig in på. Men det kanske just är det fina med att börja om, vare sig det handlar om att byta jobb, byta bostad, byta stad, skaffa barn, byta karriär eller studera något helt nytt. Jag befinner mig i förändringarnas tid, möjligheternas tid. Önska mig lycka till...
 
Den studen kommer jag nog alltid att minnas.
När bilden av mig äntligen klarnades upp och jag äntligen visste vem jag var och vad jag ville.
Om jag har lyckats?
Ja jag lyckades vända allt det negativa till mitt liv idag.
Jag startade med att vara ärlig mot mig själv.
Jag kastade mig in i en kärlekssaga som kom att bli mitt livs kärlek utan tvekan.
Jag sållade bort bland bekanta och jag slog fast vid vad jag har för drömmar.
Jag slutade vara rädd...
 
/Josefin
#1 - - Madde:

Riktigt bra gjort!! Grattis å lycka till!! Jag blir oxå inspirerad till att förändra mitt liv. :)