God natt alla läsare. Har haft en kanon kv...

img_7185 (MMS)

God natt alla läsare. Har haft en kanon kväll med trevlig sällskap. Grillen var tänd, hemma gjorda potatis sallader,sparris,champinjoner,majskolvar,halloumi,bryt bröd som alla bara älskade ( lite som ett wienerbröd med fetaost i) korvar, folie paket,såser. Det fattades inget kan jag lova. Många goda skratt. Vi är ett glatt gäng utan massa krångel med att " vi kan inte umgås med den" som jag hoppas så många andra skulle kunna ta efter. Jag längtar enormt mycket till en midsommar fest med alla parter inblandade och TV4 i kulliserna så kunde resten av Sverige få ta del av oss i krillehölas problem med att hälsa,umgås med "nya" respektive och sluta larva oss helt enkelt. Hur svårt kan det vara? Är vi inte vuxna människor som borde kunna lägga gammalt groll och gamla ex på hyllan och istället blicka framåt. Vilken konsultation av nytt partner byte vi än vänder oss till så har vi alla gemensamt den röda tråd som så fint följer efter oss? Det är väl bara att skratta åt saken? Ta vara istället på alla nya kontakter vi nu bundit med våra gamla kontakter och gemensamt gläds vi åt att alla kan vara vänner. Så skulle jag hoppas och vilja iaf. Glädjas åt varandra! Så idag hyllar jag samtliga nya par, grattis, grattis...

#1 - - Mallamousan:

Ja tack för igår, riktigt trevligt och många skratt!:) hoppas vi gör om det snart igen!:)

#2 - - pammis:

Tack för igår sötisar! Mycket trevligt och gott! I sommar får ni lägga till i ölmeviken så kommer vi o hämtar er :)