JAG ÄLSKAR...

"Don´t find love, let love find you. That´s why it´s called falling in love, because you don´t force yourself to fall, you just fall..."

Jag börjar bli svag för tatueringar??? stavas? JA TATOO´S!
nej men jag börjar fundera på att en eller två ska pryda min vita kropp.
Texten ovan, är något jag tänker på?!
skrivet över revbenen i någon fin text?
Har alltid velat haft mitt namn skrivet på foten. precis i höjd med att pumpsen slutar och endast mitt namn följer dess siluett.

Jag längtar så till sommaren. Det är riktigt knäckande att vara en sådan fryslort som jag är.
Vill ligga i min älskades famn på en vitstrand och bara njuta av värmen, gott sällskap, god mat och bara vara lycklig.

/JDH
#1 - - Mallamousan:

Tack för lappen sötis!! :)



Men vet du vad!?...jag tycker det är dags för en uppdatering nu faktiskt!! :)