Det är inte inte inte inte ett gott täcken...

Det är inte inte inte inte ett gott täcken när det börjar krisa sig i handtagen? Vad har hänt? Kärleksmys, matförtjusning, en downperiod eller? Nej jag tror jag joinar mitt team och med hälsan inspereras till stringbikini säsongen 2011. Team body, run for your life.Com. Haha sicken humor jag har. Slet mig i backen igår kan jag även roa er med. Klev ur bilen och innan jag visste ordet av låg jag under bilen. Var helt säker på att ledbandet i ena knät var av. Svor en ramsa i regnet och vatten pölen innan jag insåg att ledbandet fortfarande höll och jag kunde ta mig upp på egen hand, dock väldigt mörbultad. Jag har idag fortfarande ont, ett jack i ena vaden och en ''liten'' sträckning tror jag i det förbannade ledbandet. Anar att det skedde pga att jag på fm i går suttit med en kusin och planerat sommarens löptest. Midnattslopp och tjejmilen. Blir kvartett i år igen och resultatet kan bara bli bättre än föregående år? Vinst. Jaja kan hästarna springa på löpband kan jag med. Jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsen.