Mars den 27e

Det var länge sedan jag skrev. Har hänt så mycket i mitt liv att jag inte rktigt vet vart jag ska börja men för att kort fatta mig:

Onsdagen den 24e lekte jag modell.
Kristinehamnarna hade modeshow på folketshus och jag gick modell för smycka.
Och numera förstår jag varför modellerna kan se stela ut.
Ni förstår, jag var tok nervös.
Man står bakom skynket för att invänta sin tur och känner hur pulsen höjs.
Den dunkar. pangpang,pang,pang,pang hjärtat kom nästan upp ur halsen.
Man går upp, strålkastarna riktas mot en, nu går vi.
Jag hann inte tänka direkt hur många varv jag hade snurrat eller vilken riktning jag skulle gå...
Men jag ramlade inte iaf. haha.
Det var en kul upplevelse som jag kommer skriva till på mitt cv.

"modell, till motsatsen är bevisad"


Måndagen den 1/3 raSade taket in på min arbetsplats.
Paniken att ha mist en kollega var hemsk, innan man fick veta att alla var oskadda.
Dagar med krishantering m.m rullade på.
Vi promenerar, har möten.
Vi har kollat bio, haft melodifestivalfinals fest hos tobbe.


Vi beslutade om att sälja ut varorna som gick att rädda i Wirens Åkeries lagerlokal.
Haha jag hade jätte roligt ute på parkeringen kan jag lova.



Sen kom dagen vi alla hade väntat på: VI BLEV VARSLADE, pga arbetsbrist.
Men det går inte att hänga läpp.
Det kommer bli bra...

V.11 provade jag på att leva ensam på gården.
Hoffe fick åka till Överliens, så en häst mindre iaf.
Var en intressant vecka kan man säga.

Hästeriet nu då:
Niclas och jag är skapligt igång.
Hopptränade första gången igår.
Då har varken han eller jag sett hinder sen i december.
TAKTERNA satt i.

Vi hoppade bana:




gick rikting bra...
Först ett räcke.
6 galoppsprång toll oxer.
Ut i hörnet,
Snettigenom.
4 galoppsprång.
Långsida, vänd upp från sargen 4 galoppsprång plank räcke,
vänster sväng.
Långsida, kombination.
1 språng oxer in räcke ut.


Ikväll är det Maddes och Vickies 25 års fest...
kan bli en kväll som går till historien...

//Josse

#1 - - carro:

Men det va ju det samma som jag hoppade :P de ja sa ju men vi förklarade lite olika bara ;)