verkligheten kommer ifatt...

Börjar med att tala om att igår kunde man höra på morgon nyheterna att om man kunde då skulle man stanna inne. Inte ge sig ut på vägarna. Men självklart var det just den dagen av alla som jag gav mig ut på road tripp genom halva sverige.

Vi (jag och Linda Henriksson) klarade av is på hela rutan, ett ton snö, slirningar, värmechock i bilen, en nästan frontalkrock med en lastbil.
Som ni märker överlevde jag ju resan men det var knappt.

När vi kom hem bjöds det på rödvin ,det var vi värda.



Idag har verkligheten kommit ifatt mig, tbax på jobbet i röda skjortan. Det gick bättre än väntat men måste nog ta upp med Pernilla om att sänka ner ciggen på översta hyllan. (vågar inte sträcka mig än)



Till helgen ska jag vara bänkad i ridhuset. Niclas ska gå ett dressyrpass med Jenny och på söndag ska Emelie och Cigge vara med på banbyggarekursen. Perfekt helg.

/J