vilken dag!

Ärligt!
Trodde denna korta arbetsdag skulle bli lugn harmonisk och ja lugn. Men icke.
Anlände 08.45 och det var hjärtat i halsgropen till jag gick hem 13.00. Ja nu jobbade jag inte länge men de här dagarna tar mer på en än när man sliter 12 timmars pass.

Iväg till stadens torg, presentinköp. Hämtning på dagis. Ner till ejes, Hon VALDE EN TÅRTA. UPP till mamma, fika. In i bilen igen, mot maxi. Inse att man inte har icakortet med sig. Emma och Ebba hack i häl. Hemma. Laga tacos. Äta. Skjutsa Emma till hallen. Hemma. Bjuda på tårta... Till tre vilsna själar. STUPA I SOFFAN. Klockan är nu 20.15.
Måste ändra på mitt liv drastiskt annars kommer jag nog inte bli mer än 30 år.

Nästa vecka blir det ridpremiär. Äntligen. Försiktigt till en början. Längta,längta,längta...

Imorgon ska jag ut på vägarna igen, mot GBG. "ALLA HETER GLENN I gÖTEBORG"!
Ska bli jätte roligt. Pax att köra dit...
Perfekt present att ge till Josef som fyller år i morgon. Skicka iväg mig själv till hästshow. Jaja förra året fick han ett par gardiner...

//JOSSE