Jag vill ha lördagsmorgon!

Jaha då var man framme vid onsdag igen. Lång dag på jobbet.  Helt färdig på onsdagar. Längtar så till att greys ska börja igen så jag har något gott att säga om onsdagar igen.

Helgen som var- underbar.
Mina Giirls är dom bästa.
Provade på Röda läppar ocH nej jag tror inte att det blir det något mer. Tacka vete mina ljusa läppar.



vi hade iaf en kanon kväll som alltid.
Okej, jag lyckades göra bort mig gällande en viss sak. Och jag ber verkligen om ursäkt till de det berör.

Snart helg igen.  vem vet hur den slutaR???

MINA spenderar byxor ska vara på iaf.

//josse

#1 - - Emelie:

Hei red-lips! Tycker visst du ska ha röda läppar igen, det klädde ju dig ofantligt bra! (Trodde du alltid hade det). I vilket fall som helst, takk för i lördags - det var riktigt kul! Hoppas vi ses snart igen :) Kram semlan