Sicken skitunge.

Ja nu pratar jag inte om mig själv. Jag är en oxå.
Det finns de som är värre. De som inte hälsar och blir knallröda i ansiktet och börjar skaka.
Man kanske lär sig hyfs när man blir äldre? Du är ju ganska ung fortfarande.

Vilken kanon lördag jag hade.
Först shopping med giiirlsen.
Blev ganska mycket i svarta faran. Faran är den nog mest när Linda kör den. Jag får näradöden upplevelser varje gång.
Mina nya kärlekar följde med hem, Jeans! Vissa av oss glider ju ner i ett par 26or utan problem eller ett par 23or. Fick oss ett gott skratt i provhytten.
Sen blev det drinkkväll,mast,viking,mast,goda vänner,efterfest,morgonsnack,fyllesjuka,charlies och min underbara soffa.
TACKAR.

Drog ner på staden igår även, Ebba ville shoppa. Ja självklart fick hon det. Blev massa jeans till henne oxå. Massa strumpor,trosor och Skrållans lillasyster Lillan. Sen blev det intersport. Ebba skulle ha ett regnställ men hitta inget hon inte redan hade. Jag slängde med ett par nya nike löparbyxor.

//JDH