en fundering

Josef och jag äter frukost ihop och bloggandet kommer på tal.

Varför bloggar man?

Vet ni en sak, nu ska jag vara helt ärlig. Jag bloggar för att ni är nyfikna. Ni läser varje dag och tror er veta hur jag är,fungerar och vad jag gör.
Men ni har fel. Det jag skriver är mitt andra jag. Vad tror ni egentligen? Att jag är precis som jag skriver.

Ta reda på hur jag är som vän på riktigt innan du/ni har eran åsikt.

En blogg är till för nyfikna människor, men man måste kunna läsa mellan raderna. VARJE inlägg innehåller minst ett påhopp,ett spydigt,ett ledsamt,ett jag är avundsjuk.

Mitt liv skulle inte vara roligt att skriva om, därför skriver jag som jag gör...

Ska jag sluta?
#1 - - Anonym:

jag tycker om dig precis som du är

#2 - - Elienor:

Äh hur rolig är min blogg då? Skriver bara för jag är för stor för dagbok haha :)



Bye the way så tror jag Beck HAR slutat gå på bio va? Vi kan väl ta den hemma i soffan istället?!

#3 - - joztan:

jag skriver bara allt möjligt. Tur att folk skulle även ha åsikter hur man skriver? Ja ja kram på er. EL, kommer gärna med och ser filmen i soffan.. kram på dig och familjen

#4 - - Mia:

Vi känner inte varann och det är väl det som är det märkliga i denna cybervärld. Jag läser din blogg utan att känna dig och på så vis bildar mig en uppfattning om vem du är.

Känns lite märkligt om du tror att alla som läser här kan lära känna dig privat.Och känner man dig inte så kan man inte läsa mellanraderna.



Den bilden som du själv ger av dig här är ju den som vi som inte känner dig ser.

Det är bara du som kan påverka oss att tro saker om dig.



Må gott

Mia

#5 - - joztan:

Jag är nog tom numera. Jag vet att man väljer sin väg i livet och att det ibland finns vägskäl. Men denna väg var tuff att gå. Ska försöka ge en bättre bild av vem jag är, Förra året var det kanske roligare att läsa bloggen. Iår är jag mest bitter. Idag skriver jag om vägen tillbaka... Blir mitt nya kapitel på boken.