Häcken har fått jobbat idag...

Haha dagen har gått i ett. Vaknade på tok försent för att komma i rätt tid till jobbet 06.00. Jag är nog mkt mer morgonpigg än många andra men jäklar vad trött och sliten man känner sig ändå. Dagen fortsatte med krånglande maskiner, fel leveranser,nyrakade kunder,sålde slut på påskmazarin,problem med stämpel klockan (okej jag förstod den inte),  Gjad påsk på er alla. Dagen gick fort. Helt plötsligt var kl 16.00 dax att gå hem.
Men jäklar vad jag trivs på mitt jobb. ETT jÄTTE PÅSK ÄGG till alla underbara arbetskamrater.


Häst fronten: Mr H har som sagt påsklov även jag, han fick vila idag med.
"Matte" åkte till sälen idag. Det är hon värd. Njut,Njut,Njut...

Dagens träning:Badhuset med Ebba, tro mig man får allt röra sig hela tiden. Så jag kallar detta träning.
Dagens mat: Matlåda, fick bli Söppa till kvällen.
Dagens vill ha: Vill faktiskt ha kingsland jeansridbyxorna, snälla.